Érdemes a szélső kétsornyi sávot minél inkább kihasználni, mivel minden lerakott betű egy pontot ér.
Az alábbi táblán látszik, hogy 14 betű helyezkedik el a szélső két sávban. Ennyivel több pontot kap a játékos, mintha egyáltalán nem tenne oda betűt. Összesen 96 hely van a szélen, természetesen ezt nem lehet kihasználni mind, mivel az összeérő betűknek értelmes magyar szót kell alkotniuk.
A szélső két sávba akkor tudsz betűt rakni, ha legalább egy betűt a belső fehér mezőbe is teszel abban a körben.
A + és a ++ jelzésű betűkkel a lehető leghosszabb szavakat célszerű kirakni, mert ilyenkor a betűket nem a zsákból kapod, hanem azon felül. Így később fogy el a készlet.
A "zselés" szó kirakásakor a játékos öt új betűt kap úgy, hogy a zsákban maradnak az eddigi betűk. Illetve további két betűt mutat a játék, így hét betűből választhat a játékos 5 betűt, hogy pótolja a betűtartóban levő készletet nyolc darabig. A "mű" szónál két betűt rakott le a játékos, így két betűt kell pótolnia. A ++ jel miatt még két betűt ajánl fel a játék, így négy betűből lehet választani kettőt. Ebben az esetben nincs eléggé kihasználva a ++ jel, de néha örül a játékos, ha egyáltalán le tudja rakni a jelölt betűt.
A + és a ++ jelzésű betűkből egy szóba egyet érdemes használni ugyanezért. A "tömjék" szóban az "ö", vagy a "j" egyikének lerakása miatt is hat plusz betűhöz jutna a játékos. Így elvesztegetett egy jelölt betűt.
Amikor kiraksz egy szót, minden egyes keresztben létrehozott új szóért további két pontot kapsz.
Az "öreg" szó "e" betűje alá rakott "b" betű az "eb" szót
alkotja függőlegesen. Vízszintesen pedig az "őre" szóból a "bőre" új szó jön létre. Ez a lerakott egy betűért járó egy ponton felül a keresztben is alkotott új szóért járó plusz két pontot jelent. A jelölt "é" betű pedig a "réz" és az "én" szavakat hozza létre egy körön belül. A pontozás ugyanúgy egy pont az "é" betű lerakásáért és plusz két pont a keresztben alkotott új szóért.
Csak akkor cseréld le a betűidet, amikor már nem tudsz rakni.
Ezt azért érdemes szem előtt tartani, mert a játék végén hiába lenne még helyed a táblán, ha nincs betűd, nem tudsz mit rakni.